2014/05/31

Zárás május

Faber belopta magát a szívembe a Bíbor szirom és fehérrel, és a Felszín alattal is már nagyon régóta szemezek. Most jött el az ő ideje. Jön majd a film, ami engem ugyan nem érdekel, de utána tuti megrohanják a boltokat érte az emberek, és eltüntetik a maradékot, a kiadó meg nem tervezi újra kiadni, úgyhogy előre gondolkodtam, és megvettem, amíg van.


A Főnix kiadó könyvfesztre megjelenő újdonságait meg lehetett rendelni nagyon kedvezményesen, és bár nem mindegyik az én könyvem, nem hagyhattam ki, mert hátha kisnima rákap valamelyikre. És olyan kedvesek voltak, kaptam nagyon finom teát is, "rémséges" csomagolásban.



És egy mesekönyv, amit már elolvastam, de inkáb a rajzok vonzottak, azok viszont nagyon.


3 megjegyzés:

  1. Hú, te is ennyi Főnixes könyvet beszereztél? :) A Rémségeket hamarosan akarom olvasni én is.
    erre a mesekönyvre is ráizgattál... :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. aha, bár a karmok az nem érdekel, de hátha kisnimát igen. :)) de a másik hármat majd egyszer tuti elolvasom.
      ház igen, ez a mesekönyv sztem bárkit be tud vonzani. :D

      Törlés
    2. A Karmok jó, de igen, inkább kisnimás :)
      szerintem a felszabadulás fog legjobban tetszeni neked (persze előbb archívum!) :)

      Törlés