2012/03/22

Na, mit olvasok?

Kíváncsi vagyok, hányan fogjátok kitalálni.:)

Jellemzők: 
- van belőle játék, de itt a könyv volt előbb
ezt itt most muszáj frissítenem, mert ez így nem igaz. van játék is, amit 2007-ben adtak ki, de a könyv maga 2011-ben jelent meg, és nincs igazán összefüggés a játék meg a könyv között, csak a világ azonos. de szerencsére ez nem kellett hozzá, hogy kitaláljátok.

- téma az emberiség túlélésének kérdése
- hajaz egy kicsit Vernére
- nemrég jelent meg a könyv
- tök jó  a borítója
- az írója Bram Stoker díjas
- a történet kezdete a II. vh vége
- a középpontban egy város áll, de leginkább a 'hol áll ez a város' vezet el a megoldáshoz.

Ki lesz a legügyesebb?



10 megjegyzés:

  1. Csak nem John Shirley-től a Bioshock: Rapture - A víz alatti város

    VálaszTörlés
  2. Loboval értek egyet, szerintem is az lesz. :)

    VálaszTörlés
  3. Tyűű, hát ez nekem is kell :D

    VálaszTörlés
  4. Nima: akkor írjál róla jó kis értékelést. :D nem mertem szemezgetni vele, de a borítója marha klassz. :)

    VálaszTörlés
  5. @ohentibi, @Christina alias Pöfivonat
    nem szoktam melóhelyre könyvet hozni, mert csak rosszra csábít, de ez itt van velem... asszem, ez elég sokatmondó.:))

    VálaszTörlés
  6. úgy szeretnék egyszer egy ilyen jellegű könyvet olvasni, ami tetszik is.
    ennek a sztorija és a borítója nagyon tetszik.
    tetszene ez nekem? vannak benne nem emberi lények?
    (amúgy tök jó ez a háttér, nagyon tetszik!)

    VálaszTörlés
  7. @szeee
    hű, hogy tetszene-e? szerintem nagyon érdekes könyv, de egészen másra számítottam. valahogy azt gondoltam, hogy lesz egy sci-fis fantasys beütése, de ez inkább csak gondolatkísérlet, hogy mit tesz az ember, ha új szabályokhoz kell alkalmazkodnia. ha szereted az ilyesmit, akkor tetszeni fog, mert egyébként igényesen van megírva, és a történet is jó.
    az a furcsa, hogy nem tudtam, mire várok, talán valami pezsgő víz alatti életet. na, az nem igazán van benne. persze, a történethez nélkülözhetetlen, de nem ez áll a középpontban.
    kölcsönküldjem?

    VálaszTörlés
  8. értem, köszi. bár nem hangzik rosszul, de én is inkább pezsgő víz alatti életre számítottam.
    egyelőre szerintem inkább elnapolom a kérdést :)

    VálaszTörlés