2012/03/08

Pszicho-beszélgetés az Odeonban

Szombaton, 10-én, este 6-tól az Odeon moziban a Partvonal kiadó egy nagyon érdekes beszélgetést szervezett, amihez szorosan  kapcsolódik az új, Pszichokrimi sorozatuk. Ebben egyelőre két könyv jelent meg, Ruth Rendell Lopott élete, és az esemény címadója, Robert Bloch Pszichója. (Csak érdekességképpen jegyzem meg, hogy valószínűleg én vagyok az egyetlen aki teljesen szűz vagyok ezzel a könyvvel kapcsolatban, semmit nem tudok róla, nem láttam a filmet, sőt, eddig nem is hallottam róla.)



Az eseményen a Pszicho film levetítése után érdekes beszélgetés lesz három, a témához igencsak értő emberrel:
Miklós Ágnes Katával ( ő írta többek között a Bűnös szövegeket, ahol krimiket elemez),
Mátyás Péterrel (filmesztéta), és
Végh Józseffel, aki ismert kriminálpszichológus.
A beszélgetés témája ugyanaz, mint ami az újonnan elindult sorozat részeire is jellemző: miért tette? mi vezetett odáig, hogy megtegye?
Úgy tűnik, hogy nagyon izgalmas estének néz elébe, aki részt vesz az eseményen.

(nekem nagyon tetszenek ezek a borítók.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése