2012/03/07

Kérés

Aprócska kérés, aztán mindenki maga dönt, hogy kiszedi-e.
Csak a kommentezés megkönnyítése végett írom, mert már sokan vagyunk blogspotosok, és ugye a cél, hogy fellendüljön a blogforgalom, ehhez ugye nagy szükség van a kommentekre is. Engem ugyan csak egy picit idegesít ez a szóellenőrzéses dolog, de vissza nem tart semmitől, bár kicsit nevetségesnek tartom, hogy néha olyan komplikált kiolvasni, mintha legalábbis az FBI honlapján szeretnék hackerkedni.
Nem olyan egyértelmű, hogy ki lehet kapcsolni, én legalábbis mostanáig nem is tudtam, hogy ki lehet egyáltalán, valszeg azért, mert mindent az új kezelőfelületről csinálok, ez meg onnan hiányzik.
Naszóval, ha jót akarunk tenni egymással, kapcsoljuk ki ezt az izét, nem volt ilyen a freeblogon sem, és egész jól elkerültek minket a spamek, ha meg mégis jön egy-kettő, azt ki lehet törölni.

Ahogy ki kell kapcsolni:
régi kezelőfelület (ez lényeges, én az újon nem láttam ilyen funkciót)
akinek több blogja van, az ott látja egymás alatt a blogjait, akinek csak egy, az egyet lát.
ott van, hogy 'megjegyzés', arra katt.
aztán arra, hogy 'beállítás', majd még egyszer 'megjegyzés'.
kicsit ha lejjebb tekerjük a lapot, látunk olyat, hogy 'jelenjen-e meg szóellenőrzés?' na itt azt kell bepöttyözni, hogy nem.
elvileg már nálam sincs, ha mégis, akkor szóljatok.
(ha tudtátok, de direkt benn hagytátok, akkor vegyétek úgy, hogy nem szóltam.:)
A blogtulajnak egyébként nincs szóellenőrzés soha.
Köszi.:)

13 megjegyzés:

  1. Én most teszek egy próbát nálad Nima :)

    VálaszTörlés
  2. @Millabell
    köszi, akkor most nálam már könnyű dolgotok van.:D

    VálaszTörlés
  3. De utáltam azt a .... kapcsát. Én kikapcsoltam, köszi, hogy szóltál!

    Köszi a jó megfejtést is! :P :)

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm, hogy leírtad, utálom azt a vackot, örülök, hogy már nálam sincs!

    VálaszTörlés
  5. Esetleg valaki megosztaná velem, hogy nálam van-e ilyen? Köszönöm! :)

    VálaszTörlés
  6. ó, akkor sikerült! :-) Tanfolyamon mobilról néztem az üzenetet, és nem tudtam reagálni!

    VálaszTörlés
  7. örülök, hogy tudtam újat mondani, szívesen mindnekinek.:))

    @Gretty
    úgy láttam, van nálad.

    @Erika
    semmi baj.:) gondoltam, csak nem lehet annyira bonyolult, hogy kell csinálni, inkább csak az volt a kérdés, hogy hol van.:)

    VálaszTörlés
  8. Jelentem, én is csatlakoztam a mozgalomhoz. Köszi, Nima! :)

    VálaszTörlés
  9. Ó, basszus *homlokon csapja magát* ezt eddig észre sem vettem! Köszi, én is kikapcsoltam, másoknál is mindig idegesített.

    VálaszTörlés
  10. Én is kikapcsoltam, utóbbi időben tényleg egyre hülyébb és hülyébb kódok jöttek fel az ellenőrzésnél, én is sokszor belezavarodtam :-)

    VálaszTörlés
  11. Elméletileg kiszedtem. Remélem valójában is. Ennél a hackelt sablonomnál sosem lehet tudni. :)

    VálaszTörlés