2012/12/14

Válogatás 4.

Egyéb okból kifolyólag Gretty rám parancsolt kedvesen utalt rá, hogy ha már annyira érdekel, mit gondol Sunnyról, ugyan olvassam már el a posztját róla, és teljesen igaza van. Azonnal rá is kerestem... és szétröhögtem az agyam. Ez egy olyan baromi jó poszt, hogy még most is jókat vidulok néhány képen és szópárosításon
Aztán bevillant, hogy szoktam én válogatás posztokat is közreadni, már éppen ért egy újabb, rég volt már, és akkor miért ne válogathatnék ilyen kivesézős posztokat bele, amitől tuti dőlünk majd a röhögéstől.
Mivel rövid az agyam, írjátok meg nyugodtan, ha még tudtok ilyen sírva-röhögős könyvértékelésről, mert imádom az ilyeneket. Szar könyvről lehet a legtutibb értékeléseket írni, és pont.

Az első tehát legyen Gretty posztja Sunnyról, Mona Lisáról meg a holdfürdőzős majdnemgruppenekről.
Igaz, egy ponton tényleg elvesztettem már a fonalat, hogy ki kivel van, meg miért, vagy miért nem, de igazából ezeknek nincs is nagy jelentőségük, és legalább Gretty mintha tisztában lenne vele, ez így elég is.

Biztosan emlékeztek rá, mennyire megosztotta az olvasókat a Gyémántfiú. Konkrétan kétfelé: voltak az elvakult rajongók, akik mindenkit szétszedtek, aki rosszat mondott eme csodáról, meg voltak azok, akik semmi jót nem tudtak róla mondani. A csillámboy nekem Zenka posztjából maradt meg, azóta is emlegetjük időnként, micsoda vihart kavart a rendhagyó véleménye.

És tényleg nem protekciós, de szintén Zenkánál olvastam a Szürke ötven árNyalatáról, ami akármennyire is bosszantotta, nagyon szórakoztatóra sikerült. (a címben időközben kicsi lett a nagy N, gondolom, nem akarta fokozni az egyébként sem kicsi feszültséget.:D)

Tudom, hogy Zenka különösen utálja a szürke könyvet, meg a posztot is, meg hogy ekkora a nézettsége, és valszeg most akkor még növelem is kicsit, de annyi baj legyen, annyira bírom ezt a bejegyzést, hogy meg kell örökítenem.

Most hirtelen ez a három ilyen poszt jutott eszembe, de írjátok meg, ha még tudtok.


4 megjegyzés:

  1. Zenkának még volt Fejős Éva, meg Vass Virág regényről is haláli posztja.
    Aztán meg Amadeától A boszorkányok elveszett könyve-ről
    Giginek meg rengeteg:)

    VálaszTörlés
  2. Én Heloise bejegyzését szeretem a Láthatatlan hídról, haláli. :D

    VálaszTörlés
  3. Oh, köszönöm a válogatást. Igazából mostanában félek ilyeneket írni, mert nem tudom, nem megy-e a tájékoztatás rovására, ha ennyire cikizek egy könyvet. Meg mostanában jobban megválogatom, miről is írok :) vagyis bocs: olvasok. ( Azt hiszem. )

    VálaszTörlés
  4. köszi az ötleteket, be is linkelem őket.:)

    VálaszTörlés