2012/03/31

Hónapzárás - március

Ismét egy hónap, ahol végre van mit lejegyeznem, ugyanis vettem három könyvet.
Drága Amadeámtól kaptam egy szandis kupont, ami arra várt, hogy levásároljam, és hát én ezt szeretem nagyon meggondolni. Mert én olyan hülye vagyok, hogy ha ott a zsebemben egy rakat lóvé, azonnal bizalmatlan leszek minden könyv iránt, és fogalmam sincs, melyik is érné meg, és most is így voltam. A kupon érték, nem lehet csak úgy felhasználni akármire, azt meg kell fontolni jól, hogy hova teszi az ember.
Úgyhogy totál tanácstalan voltam, végül is az döntött, hogy a könyv egyébként is már jóideje le volt értékelve, mindig az utamba került, és ha még a kupont is hozzáteszem, alig kell érte fizetnem valamit, és szeee határozottan rajong érte, és a másik könyve már a polcomon pihen, és nagyon jól mutatnak egymás mellett, úgyhogy enyém lett. Féltem kicsit, hogy mellényúlok, mert sose lehet tudni, de szokás szerint beleolvastam az elejébe, és azt hiszem, nem fogok csalódni. Vagyis remélem.


Amióta megtudtam, hogy megjelenik, akartam a Rapture-t. Víz alatti város, milliók imádják, kíváncsi vagyok nagyon. És naná, hogy nem bírtam ki, el is olvastam azonnal.


És nem maradhat ki Glukhovsky új könyve sem. Nagyon más, mint a Metró, de jó a téma itt is. Eredetileg emberemnek szántam, de amikor elolvasta a fülszöveget, annyira bizonytalanul nézett rám, hogy asszem, ez az én könyvem lesz.



5 megjegyzés:

  1. Szerintem nem fogsz csalódni az Owen Meanyben, bár talán ez is kicsit bő lére van eresztve, de jó és kész :D
    A Rapture-ről mikor lesz értékelés?

    VálaszTörlés
  2. @szeee
    nem baj az, ha bő lére van engedve, ha az jól van leírva.:))
    a Rapture-ből még van egy kevés hátra, szerintem a jövő héten meg tudom írni a posztot.

    VálaszTörlés
  3. Hihi, én is pont a Fohász Owen Meanyért - et vettem meg a Cartaphilus akcióban, hasonló megfontolásból :-) Remélem, jó lesz.

    A Víz alatti városos posztra én is kíváncsi vagyok, nagyon izgatja a fantáziámat.

    VálaszTörlés
  4. @Heloise
    te beleolvasol, amikor megveszed? előre szeretem az olyan könyveket, amik már a hatodik mondatnál a barátaim, a közvetlen stílus, vagy ki tudja, mi miatt. és ez olyan.:)

    látom, ez a Rapture mindenki fantáziáját piszkálja.:))

    VálaszTörlés
  5. Ahan, én is bele szoktam :-)és nekem is nagyon bejövősnek tűnt :-) (meg az Árvák hercege is) jaj, nem is tudom melyiket olvassam majd előbb...

    VálaszTörlés