2014/05/21

Jones ~ Gibb - A királykisasszony, akinek nem volt birodalma


Annyira szeretem Gibb rajzait, hogy miatta még mesét is képes vagyok olvasni. És mivel az egész családban sikert aratott, a többit is megszerzem. Emberem elég furán nézett rám, amikor közöltem vele, hogy vettem egy mesekönyvet, de aztán, ahogy kézbe vette, azt mondta, megérti.

A mesét nem ismertem, szóval nem tudom, átírták-e viccesre, mert eléggé az, vagy alapból is ilyen a szövege.
Hát a rajzok meg... nem is találok szavakat.
Imádom.

Eredetileg úgy terveztem, hogy a műfajos havi olvasás egyik tétele lesz, de ez a 32 oldal kábé 10 perc alatt kivégezhető, aztán tetszés szerint lehet mindig újrakezdeni, de ezt már azért csak ne. Rövid is, mese is, elég annyi, hogy akkor olvastam egy ilyet is. Meg még biztosan fogok.
Zerge, remélem, örülsz. :D Bár azt hiszem, nem ilyen mesére számítottál. :))




9 megjegyzés:

  1. Ez tényleg nagyon szép, igényes. :) Na, majd megnézem egy könyvesbolti randalírozáskor :)

    VálaszTörlés
  2. A Gibb által illusztrált mesekönyvekkel én is mindig szemezek, tényleg gyönyörűek. Na majd ha lesz gyerekem, megveszem neki, valójában magamnak. :D :)

    VálaszTörlés
  3. sztem ha ügyesek vagytok, már ott a boltban elolvashatjátok, de én nem szeretem, ha zavarnak olvasás közben. :D
    meg tök jó volt felfedezni, hogy ott a képen a mindenféle rakoncátlan nagyi, meg az udvari bolond piros harisnyája is. ehhez idő kell, különben nem tudjátok magatokat beleélni. :D
    meg én próbáltam kitalálni, hogy mi lehet a második legjobb sütemény, de nem sikerült.

    VálaszTörlés
  4. Nima, a kicsinek is tudok ám örülni =D
    A borító lájkolatos, én meg ugye egyre szemérmetlenebb bolti olvasó vagyok :D

    VálaszTörlés
  5. Én is könyvesbolti olvasásra gondoltam, csak ahhoz Zemberteleníteni kell magam :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. PiPulla, a Zembertelen - ez sem lenne rossz mesecím :D meg a Skarmolka, a Gonoszdi =D

      Törlés
    2. Megírom! :D :D Hehe, jó név :D

      Törlés
  6. Ezeket a mesekönyveket én is nagyon bírom.:)

    VálaszTörlés
  7. Na, remek akkor egy újabb mesekönyvvel gazdagodik a pindúrom gyűjteménye. :) Imádom az ilyen stílusú rajzokat!!!

    VálaszTörlés