2015/01/01

Tervek

Hogy másként is lehetne kezdeni egy új évet, mint tervekkel. Nem is terv ez, inkább várólista, és csak úgy magamnak, meg nektek, hogy ne felejtkezzünk el figyelni ezekre a könyvekre.  Remélem, egy év múlva ilyenkor kipipálhatom az összeset, főleg, mert nagy részüknél még az első kötet is hátravan.






Peter F. Hamilton - Judas unchained I-II  (Delta Vision)
Ez a Nemzetközösség saga második része, de még az elsővel is adós vagyok magamnak. (Pandora csillaga)






Dave Duncan - A tűzföldek ura (Delta Vision)
A király pengéinek második része. Remélem, kap valami vagány borítót, mint az első rész, ami ugyan nagyon rondára sikerült, de pont ezért egyre jobban tetszett már a végére.





Greg Keyes - Lord of Souls (Delta Vision)
Az Elder Scrolls világában játszódik, de még itt is hátravan a nyitókötet nekem.





Jack Campbell - Rendíthetetlen (Gabo)
A  Gabo nagyon betalált nálam ezzel az új SFF vonulatával. Erre a könyvre meg különösen kíváncsi vagyok. Jön még tőlük egy csomó érdekes, majd látom, melyikre kell rámozdulnom még.





Adam-Troy Castro - A holtak küldöttei (Gabo)
Teljesen ismeretlen, de a goodreads szerint engem érdekelhet, meg szerintem is.






Patrick Rothfuss - A néma dolgok lassú szemlélése Gabo)
Királygyilkos kisregény. Kell. A borító meg állatjó.






Robert JAckson Bennett - Horzsolások (Agave)
Van egy másik könyve, a City of Stairs, azt rengeteg helyen láttam már.






James S.A. Corey - Cibola Burn (Fumax)
A Térség sorozat negyedik része. Tűkön ülve várom. És imádom ezt a borítót. Meg ezt a címet is.





Joe Abercrombie - The Heroes (Kmk)
Hát, fogalmam sincs, várjam-e, lesz-e belőle valami. Ha van kiadó, aki totálisan megbízhatatlan, az a Könyvmolyképző. Mindenesetre majd kellős, Abercrombie abszolút favorit, de nagyon nem gyúrok rá. Ha lesz, örülök, ha nem lesz, próbálok nem hisztizni.









UPDATE

Igaza van Pupinak, van, amit kihagytam, de végülis itt a helyük, imádjuk őket, bár tényleg nem ártana már nekik valami normális kiadó, akik rendesen odafigyelnek rájuk.





Karen Marie Moning - Burned (Fever 7)
Nem nagyon tudok mit hozzátenni. Elolvastam a fülszöveget, de mivel Titti már rám szólt, hogy még csak arról se beszéljek, ki lesz a középpontban, így akkor csendben leszek.
Sokan kiakadtak erre a borítóra, nekem bejön. Vagy inkább tökmindegy, csak jöjjön már. Mert ugye ez nem az a bűvölős-kefélős sorozat, amihez illene, de nem is zavaró azért annyira egy jó pasi a borítón.
Január 20-án jön.





Karen Chance - Reap the Wind (Cassie Palmer 7)
A 6. részt, a Tempt the Stars-t már nem sikerült magyarul megjelentetni, de ez ugye Chance-t nem akadályozza meg, hogy folytassa a jó kis soriját. Ezzel el vagyok maradva, de szándékomban áll behozni a lemaradásom.
Bőven lesz időm, valamikor novemberre van belőve a megjelenés.





16 megjegyzés:

  1. A második Dave Duncan könyv tuti jön, már ki van fizetve a fordító (elkészült a fordítással), de LEHET, hogy kijön újra az első rész fasza borítóval, hogy egységes legyen a sorozat. (A második már tuti fasza (eredeti (francia?)) borítóval jelenik meg.) Az is előfordulhat, hogy csak egy könyvborítót adnak ki a régi részhez amin már az új borító lesz.
    A lényeg, hogy a kiadó sincs elájulva a régi borítótól... :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én teljesen megbarátkoztam azzal a borítóval is. igaz, nagyon ronda, de ebben legalább egyedi. :D de ha attól jobban viszik, kapjon új kabátot, egye fene.
      meg mondjuk ha az e-könyveikkel is haladnának, az sem lenne olyan nagy probléma.

      Törlés
    2. hát, én megnézegettem az első két rész borítóit, nekem egyik se jön be igazán. jobb lenne valami saját, de már szerintem úgyis mindegy.
      nem akarok gonosz lenni, de kábé az összes borító egyformán béna és gagyi. és akkor már a miénk legalább olyan kis cuki.

      Törlés
  2. A Greg Keyes könyvön kívül ezek nekem is tervben vannak. :) Az Elder Scroll világához semmi kötődésem nincs. kíváncsi vagyok azért, hogy neked tetszik-e majd. Elolvasom a posztot róla! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nem játszottam vele én sem, csak belenéztem a játékba, de ha jók a könyvek, érdekelni fog. egy ideje már sajna nincs időm játszani, meg kell elégednem a könyvekkel.

      Törlés
    2. hát Nima, én meg egyáltalán nem játszottam, csak bejött a korábbi könyve, kell tőle minden .D ehhez képest ugyan még mindig nem olvastam a pokoli brokkolit sem

      Törlés
    3. a brokkolis az első könyv ebből a soriból. :D

      Törlés
  3. A Pandora csillaga, a Horzsolások és A néma dolgok lassú szemlélése engem is nagyon érdekel. Az elsőhöz még előbb el szeretném olvasni A földre hullt sárkányt, hogy lássam, tetszik-e nekem egyáltalán Hamilton, az utolsóhoz meg még bele kéne kezdeni A szél nevébe... Nem fogok idén se unatkozni. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hamilton is monstrumokat ír. ha már a nemzetközösséget elkezdték kiadni, én majd inkább a Pandorával kezdem, mert sose végzek vele különben. :D
      nem olvastál még Rothfusst? o.O gyorsan pótold. bakancslistás író.

      Törlés
  4. Hm, hát annyira nem olvasunk egyformákat, de ez a Bennett könyv nekem is birizgálja a fantáziámat. :)
    Na meg az, hogy kihagytad a Burned-öt a felsorolásbóóóól?! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Rothfuss nem piszkálja? tényleg, te olvastad a szél nevét?
      kihagytam, hát azt nem hozzák a magyarok. nincs egy épkézláb kiadó, aki normálisan vinne egy egyébként világszerte sikeres sorozatot. egyébként ez elég röhejes, de mindegy. szerencsére már nem kell, hogy érdekeljen. de beteszem a kedvedért. :D

      Törlés
    2. Még nem olvastam Rothfusst, de már mondtátok. :) majd sorra kerítem azt is. :D
      Köszi, hogy betetted. ;) Hát igen... de most tényleg, a CorLeonis nem fogja hozni? Nem nagyon jönnek könyvekkel, de elméletileg még léteznek, nem? Vagy végül a Nyárherceg sem jött ki? Utoljára szerintem a Levelek Skye szigetérőlt adták ki, tavaly.
      Nekem is bejön a Burned borító, nincs ezzel semmi baj. :) de a másik verzió is tetszik, amivel először reklámozták, csak lehet, hogy az a hardcover lesz, nem tudom.

      Törlés
    3. ja, léteznek, de ők filmeket terítenek, ez a könyves dolog sztem csak hirtelen fellángolás volt. vagy tudja fene. gondolom, ha nagyon folytatni akarnák, fb-re csak kitennének időnként valamit. a nyárherceg sem jött, hát, ez van.

      az iced-nak is van egy pasis borítója, az a paper, a Danis a hard, valszeg itt is ez lesz, bár ami képet betett Moning a könyvekről, azmintha ez a pasis lett volna, keményfedelesen.

      Törlés
    4. Filmeket? na, ez nekem új, még jó hogy azt hiszem képben vagyok kiadó-ügyileg :D

      Igen, az Icednak is a meztelen pasis a paperbackje. :)

      Törlés
  5. A Temp the stars miért nem jelenik meg magyarul? :/
    És egyáltalán meg fog jelenni valaha is?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. egyelőre biztosan nem, legalábbis nem tudok róla. nincs kiadója Chance-nek se, Moningnak se.

      Törlés