Jön,jön,jön,jönnek... ~ Keményfedél

2012/05/13

Jön,jön,jön,jönnek...

Szedem össze az újdonságokat a másik oldalamhoz, és akkor egyszercsak meglátom ezt:


Nem az elképzelt jövőben, hanem egy elképzelt múltban játszódikGeorge Mann Affinity Bridge című sajátos hangulatú és atmoszférájú, a viktoriánus kor nyelvezetét és a steampunk irányzat pörgését tökéletesen elegyítő, rendkívüli sorozatnyitó regénye. Egy olyan Londonba, egy olyan viktoriánus korba repíti az olvasót, ahol a gőzgépek és a léghajók ugyanúgy a mindennapok részei, ahogy a mi világunkban a repülők és az autók. Újabbnál újabb felfedezések tartják lázban az embereket, ám e ragyogó, lármás felszínen túl − avagy alatt − sötét sikátorokat és különös gyilkosságokat találunk. Pontosabban nem mi, hanem Sir Maurice Newbury, a Természettudományi Múzem megbízott nyomozója, és asszisztense, Ms. Veronica Hobbes.
(Tervezett megjelenés: 2012. május 15.)
Főnix adja ki, és nem tűnik gyerekkönyvnek, úgyhogy tökjó.
Nekem mondjuk az eredeti borító mechanikusabb is, meg steampunkosabb is, a miénk annyira nem jön be.
(még jó, hogy nem kapkodtam a libris kuponom elköltésében.)


Egy nagy múltú erdélyi bárócsalád, a Radnayak küzdenek a huszadik század sorsfordító eseményei közepette a család - de genere Gyana - fennmaradásáért, és egyben a saját boldogulásukért, boldogságukért. Az első világháború és a trianoni békeszerződés okozta veszteségeik formálják sorsukat eltérő módon, miközben életük, érzéseik és mindennapjaik elszakíthatatlanul egymásba fonódnak. Két szenvedélyes testvér, Zoltán és Sándor életében ugyanaz a két különleges asszony - a finom úrinő, Lili és a székely cselédlány, Mari - játssza a főszerepet. A valódi szereposztással és a szereplők közti kapcsolattal azonban senki sincs egészen tisztában, legkevésbé az érintettek maguk. Vajon milyen sors várhat rájuk és utódaikra a két világháborúban, a békeévekben, 1956 őszén, és azután? Egy biztos csak: a Radnay családnak fenn kell maradnia, és meg kell őriznie értékeit, hagyományait és magyarságát.

Share:

14 megjegyzés:

  1. Mechanikus London wíííííííí nekem akkor is kellene ez a könyv ha nem látnám a fülszöveget. London <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. és steampunk, és léghajók...óóó...:D

      Törlés
    2. ez a steampunk olyan hülye egy szó:D Ma vettem I <3 london pólót, már csak ez a könyv hiányzik :D

      Törlés
    3. szép, dallamos szó, kicsit szúr is, mint a mindenféle szerkentyűk.:D
      én kipróbálnám szívesen az életet Londonban. mindenkit visszariaszt az időjárás, de nekem meg az nagyon bejön.

      Törlés
    4. én voltam ott a sulival nyaralni, és pont kifogtuk a dög meleget totál barnára sültem, anyám el se hitte hogy pont ott barnultam le :D
      Nekem nagy szerelem London imádom ^^ úgy visszamennék :)

      Törlés
    5. ó, az tök jó.:)) én Velencében voltam anno, de egyáltalán nem voltam kinyúlva tőle. koszos volt, mindenhol szemét volt a vízben, és ez nekem hatalmas csalódás volt. este persze szép volt, meg azért nappal is megvolt a hangulat bizonyos helyeken, csak az összkép nem volt jó.
      húgomék Írben voltak, na az még a másik hely, ahol imádnék. láttam videókat kis ír kocsmákról, meg a keskeny kis utcákról a jellegzetes házakkal...
      ha nekem sok pénzem lenne, nem mennék el mindenhova, de a szigetországot tuti meglátogatnám.:)

      Törlés
    6. Sajnálom hogy csalótál, pedig a filmeken Velence is olyan szép :(
      Írország meseszép lehet. Angliában is olyan de olyan zöld a fű hogy festeni sem lehet szebbet. Végig azt éreztem valami mesébe csöppentem mert a házak is olyan kis takarosak, téglarakású ott még a Tesco is :) No meg hát az igazi brit akcentus számomra idegnyugtató hatással bír :D

      Törlés
  2. A Mechanikus London - folyton a címekbe kötök bele, de ez ... :D, viszont a könyv jónak tűnik.
    A másik is érdekes, de hirtelen Zsolna könyve jutott az eszembe, az meg akkora csalódás volt... ( nem is mondom meg inkább én mit rendeltem ma meg :D )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. olyan kis aranyos, hogy mechanikus london.:D
      én még nem olvastam Zsolna könyvét, bár ott a polcon, de ez nekem jobbnak tűnik. aztán majd látjuk, hátha valahol bele lehet majd olvasni.

      Törlés
  3. Arrhhh, a Radnayakat már Pöfi polcán nézegettem, az Affinity Bridge meg nagyon nyálcsorgatóan hangzik, de az eredeti dizájn sokkal steampunkosabb, hüpp.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nekem is ez vele a bjom, hogy ez az azúrkékes sárga elmaszatolt füstfelhő vagy mijacsuda, ez elég hülyén néz ki egy steampunk regényen.
      (valszeg nem kapták meg az eredeti borítót.)

      Törlés
  4. A Mechanikus Londont mikor megláttam te jutottál eszembe, erre mit látok itt van a blogodon. :D Akartam neked jelezni, de így már nem teszem. :D

    VálaszTörlés

Facebook pinterest Email youTube picasa imdb RSS Feed
goodreads imdb

Nima currently-reading

Clean Sweep
tagged: currently-reading, 2017, fantasy, urban-fantasy-female, and in-english
Trónok harca
tagged: currently-reading, 2017, fantasy, and reread

goodreads.com

Kommentek

VCS

Címkék

2011 (42) 2012 (71) 2013 (52) 2014 (33) 2015 (28) 2016 (43) 2017 (8) 21.század (2) 5* (70) Aba (5) Ad Astra (6) Agave (46) Akkon (1) Alexandra (20) Animus (2) Athenaeum (14) bannerek (1) Book&Walk (4) borítóleleplezés (2) campus (3) Cartaphilus (13) Cassie Palmer (11) Cat és Bones (3) Cicero (5) CorLeonis (10) Crossfire (3) cyberpunk (6) dark-fantasy (18) Delta Vision (10) disztópia (8) ebook (6) Egmont (5) életrajz (4) elfeledett könyvek (3) Első törvény (5) epic (12) Erikson (3) Európa (15) évzárás (6) fantasy (114) feminizmus (1) Fever (6) film (2) Főnix (2) Fumax (17) Gabo (19) Galaktika (9) game (6) General Press (3) Geopen (11) Gondolat (3) Göncöl (2) gyenge (17) gyűjtés (5) halloween (3) hírek (31) Holdvadász-hónap (6) hónapzárás (12) horror (5) humor (19) játék (8) K.U.K. (1) kaland (9) Karen Chance (11) Karen Marie Moning (7) kedvenc (48) Kelly (10) képregény (1) könyvekről röviden (3) könyvlista (1) Könyvmolyképző (41) körbeposzt (14) krimi (45) Lektűr (2) Libri (3) lista (10) Lybrum (1) M-Érték (1) Magvető (4) magyar (30) majdnem témáztunk (1) manciregény (2) Maxim (2) megjelenik (15) Merit (1) mese (7) military sci-fi (3) misztika (46) MRC16 (2) MűveltNép (1) NA (3) Napernyő Protektorátus (3) noir krimi (1) novella (2) Novum (1) Őrségek (3) Palatinus (3) pararománc (12) Partvonal (7) PlayOn (2) Polar (1) Pongrác (1) pszichológia (2) régi blogról (102) Rézbong (1) romantika (22) sci-fi (44) Scolar (1) skandináv (8) steampunk (8) szépirodalom (59) szex (11) szösz (98) Szukits (3) szukkubusz (3) Takeshi Kovacs (3) Tarandus (1) témázunk (25) Tericum (1) Térség (4) thriller (32) történelem (36) történelmi romantika (8) Tuan (2) Tündérkrónikák (6) újraolvasás (1) Ulpius (32) urban-fantasy (61) űropera (8) válogatás (4) vcs2016 (7) vcs2017 (4) Victoria kiadó (2) Warhammer (3) Wizard Books (1) YA (33)

Blogarchívum