2012/07/03

Ajjmár, meleg van...

silentplea - deviantart




UPDATE

Csak elgondolkodtam a pasiszavazós izé miatt azon, hogy mennyire egyformák ezek a srácok, egy-két kivétellel; volt, aki be sem került, vagy mert nem olvasta senki, vagy mert kevesen olvasták, és így azért nehéz tarolni, akármekkora karakter is valaki.
Lehet, hogy hülyeség, de úgy érzem, még a legátlagosabb pasi mellett is eltörpülnek a csajok. Igen, még Mac karaktere is kisebb lesz, ha Barrons mellé áll,  nem is beszélve az ilyen Zsadist meg hasonlófélék nőiről: felejthetőek és szürkék. Nem túl sok emlékezetes női karakterről olvastam idáig, pedig tuti nem kerüli el a figyelmem, ha egy-egy határozott és egyedik nőalakról olvasok.

6 megjegyzés:

  1. :-DD igen, kb én is így. Csak sokkal hisztisebb arcot vágok közben.

    VálaszTörlés
  2. mond egy kis esőt jövő hétre, de nem hiszek nekik.
    tegnap azt beszéltük kisnimával, hogy maikor ilyen meleg van, hogy még a lélegzésben is leizzadunk, olyan nehéz elhinni, hogy egyszer hideg lesz.:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Különben észrevettem, hogy csak az utóbbi pár évben ilyen elviselhetetlen a nyár. Régebben mintha rövidebb ideig tartott volna az elképesztő kánikula (vagy csak a jótékony feledés mondatja velem).

      Az ápdéthez pedig: Hmm, különben mondasz valamit. Nekem most így hirtelenjébe csak Scarlett jut eszembe meg Katniss (bár utóbbi nem úgy emlékezetes, mint Scarlett. Katnissnál inkább csak arról van szó, hogy az ottani férfiszereplők mellett karakteresebbnek tűnik, de onnan kiragadva már szerintem nem. ) Vagy még ott van Lizzy Bennett. De több már tényleg nem jut eszembe.

      Törlés
    2. én arra emlékszem, hogy régebben (olyan 15 éve) a 30 fokban már meg akartam halni, most már örülök, ha csak 30 foknak, az még kifejezetten kellemes. most vagy akkor hazudtak, és a 30 fok volt akkor is negyven, vagy ennyire megváltozott az időjárás.

      igen, nekem is Scarlett jut először eszembe, esetleg még Jane Eyre, de nála nem tudom eldönteni, hogy valóban a személyisége olyan megragadó, vagy inkább csak úgy az egész történet miatt emlékszem rá.

      Törlés
  3. szerintem marhára megváltozott az időjárás.
    gyerekkoromban ha 30 fok volt, akkor már riadót fújtak a szüleim, hogy jaj, hőség meg kánikula, húzzunk a strandra. most meg tényleg örülünk, ha csak ennyi van...

    VálaszTörlés
  4. Ezért szeretem én a gonosz/ nemjókislány karaktereket, pl. Rebecca de Winter hiába halott, mégis ő uralja az egész regényt, Maximot simán háttérbe szorítja. Mondjuk, mellette meg a névtelen elbeszélő, a második feleség nem látszik.
    ((Ne üssetek, de én régi házban lakom, a földszinten kifejezetten hűvös van.))

    VálaszTörlés