2017/12/12

Ötletek a fa alá

Gemmell Jon Shannow sorozatának a harmadik része, a Vérkő, most jelent meg. Van mellé pluszban Delta-karácsony is a kiadó oldalán, az első két rész kábé 30%-kal olcsóbb. Érdemes akár egyben is megvenni, mert tényleg nagyon jók.


Dan Simmonstól én már a Terrorot várom nagyon, de szerepel a jövő évi majdnem-terveim között, hogy elolvasom az Iliont és az Olümposzt is. (itt is van most kedvezmény a könyvekre.)


A Végítélet kis dobozával kapcsolatban sokáig bizonytalan voltam, de még mindig akarom, úgyhogy szerintem a fa alatt a helye. Nálam is, meg másnál is, természetesen. :) És persze e-ben. Mint ahogy minden mást is, amit csak lehet.


Jodi Taylor Egyik átkozott dolog a másik után könyve kicsit  Fforde Thursday Next sorijára emlékeztet, csak nem irodalmi, hanem történelmi témában, és nem a könyvekben, hanem az időben utazgatnak (ja, tényleg, nagyon hasonlít :D), de a lényeg, hogy érdekel. És a borító is nagyon bejön.


Folytatja a KMK Ilona Andrews Kate Daniels sorozatát, a Perzselő mágia már megjelent egy ideje. És nagy öröm van és boldogság, mert ugyan a Cat és Bones sorozat félbemaradt, de kijött az éjszaka hercegének, Vladnak a spin offja, az Első fellobbanás. Ha valakinek hiányoznak a jó urban fantasyk, ezt a kettőt bátran merem ajánlani.


Az Édesvíz nem az a kiadó, ahol fantasy és sci-fi szerető ember elkezdene könyvek után kutakodni, én is csak teljesen véletlenül akadtam rá, hogy ők adják ki Zelazny Amber krónikáit. Legalábbis egyelőre az első részt. A fény urát imádtam tőle, és a fülszöveget olvasva az Amber világában játszódó könyve is hasonlóan spirituális élmény lehet.


Gaál Viktortól valamikor az ősidőkben olvastam az Archét, és teljesen beszippantott a világlátása. Megjelent most egy új könyve a pszichológus úrnak, a Battleground zero, ami mindenképp megérdemli a figyelmet.


Lavalle könyvét, a Fekete Tom balladáját már angolul betáraztam magamnak, de ne hagyjuk ki, ha már kijött magyarul is. Sötét erők, varázslónő, okkult könyvek, kell még mondani bármit is?


A krimiszeretők semmiképp ne hagyják ki a Halál angyala új kiadását. Hamarosan jön a sorozat, talán valamikor jövő februárban, ha jól emlékszem, meg egyébként is az egyik legjobb krimi, amit olvastam.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése