2014/04/25

Nyílt levél Zenkának

Kedves Zenka,

tudom, hogy az utóbbi időben válságban vagy blogolásilag, és hogy mindenfélével foglakozol elméleti síkon, amiket már 180x átbeszéltünk mindenféle dimenzióban, de az van, hogy valamiért oda keveredtem a Frost-os posztomhoz, és láttam, hogy a te posztodra reagáltam.
És én ennek megörültem.
Hogy van valaki, aki gondolatokat indít el bennem.
És ez hiányzik.

Úgyhogy ezúton is szeretnélek felszólítani, hogy írjál már egy nyamvadt posztot valamiről, mert ha nem tudok mire reagálni, én is válságba kerülök, mert nem adod az ihletet, pedig év elején megígérted, és akkor hova lesz a blogvilág?! :D



6 megjegyzés:

  1. Hát... Lehet ez is olyan hegylakós? A végén csak egy maradhat? :o Kapjátok össze magatokat csajok, mert nem nehéz kitalálni, hogy ki lenne az, azt pedig ti sem akarhatjátok! :D

    VálaszTörlés
  2. Igen, Zenka, azért mert nem jelentkezünk játékra, még szeretünk :D

    VálaszTörlés