2016/08/14

Az utolsó előtti pillanatban

Lassan majdnem vége a nyárnak, nekem meg most jutott eszembe nyári olvasási listát csinálni, aminek az elkövetkező 3-4 hétbe kellene beleférnie. Esetleg a szeptember első felébe. Az még nyár? Vagy csak ha 30 fok lesz? (Remélem, nem lesz.) Az átlagosnál sokkal többet dolgoztam a nyáron, de sokkal többet is olvastam. Muszáj volt kompenzálni a napi melót valamivel, pedig nyár elején még azt hittem, hogy majd alig fogok tudni haladni bármivel is. Nyilván van valami pozitív hatása, ha az ember egész nap pörög, nem lehet csak úgy egyik pillanatról a másikra kikapcsolni.

Az öreg Ove remek élmény volt, úgyhogy tervbe vettem Britt-Marie-t. Backmannak elég egyszerű a stílusa, sok benne az önismétlés, amolyan öreges módon, nyilván ez a szereplő miatt van, és másnál emiatt már félretettem volna a könyvet, de Ovéhoz illett. Gondolom, az élményt Britt-Marie is hozni fogja. Aztán majd egyszer a nagymamát is sorra kerítem.
Pár napig még akciós a dibookon Alma Katsu rég várt sorozatának a harmadik része (ez volt a reklám helye), A szakadék. Ezt is listára vettem, kíváncsi vagyok, hogy ér véget ez a nagyon fura misztikus történet.
Kezdenek már hiányozni az űrkalandok, valamit elő kell, hogy vegyek. Ez vagy a Térség folytatása lesz, a Cibola meghódítása, vagy a Seveneves, még nem tudom, melyikhez lesz kedvem. Hátha belefér a szabi mellett mind a kettő.
Nagyon kacsingat felém még a Falka is, kíváncsi vagyok, Cutter tud-e borzongatóbb lenni, mint az előző könyve, ami ebből a szempontból elég nagy csalódás volt, bár más szempontból meg egy nagyon remek könyv. Úgyhogy ha ijedezni nem is fogok, egészen biztos jó szórakozás lesz.
Sort szeretnék még keríteni az Égett-hegyi könyvtárra is, meg a Fekete férfire, ha már hamarosan jön a Holtak szószólója, nem akarok nagyon lemaradni Morgan könyveivel.
Kellene még egy angolt is olvasni, valószínűleg Anne Bishop Others sorozatát fogom folytatni, de ez majd inkább a téli listába fog beleférni.



 




4 megjegyzés:

  1. A falkára én is most szeretnék sort keríteni. A tizenegyes állomással szépen kimozdultam a komfortzónámból és a falka is olyan könyvnek tűnik, ami érdekel. Szóval polcon betárazva és várja a sorát. :) Szép listát állítottál föl, drukkolok, hogy kb. 25 C-ban is teljesíteni tudjad, szerintem nem csak a 30 C-os nyár ér és egyébként ott a vénasszonyok nyara is. ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én meg drukkolok, hogy nem, nagyon lesz 25 foknál több. :D
      tényleg, még a tizenegyes állomást is kellene egyszer olvasni. neked tetszett?

      Törlés
  2. Sose késő csinálni egy listát. :D És a listakészítés a listakészítés öröméért a legjobb, nem is a teljesítésért. ;)
    Örülök nagyon, hogy bejött Ove. Mi nemrég láttuk a filmet is, fogok még írni róla, egy tökéletes adaptáció lett, könyvhű is, de ami még fontosabb, hangulathű. :) Többször megkönnyeztem. Britt-Marie nálam is fog járni, a nagymamára kíváncsi vagyok, mit fogsz mondani, nekem az kicsit csalódás volt, Ovéhoz képest.
    Cutter: nekem még mindig a Mélység jön tőle, tologatom, félek. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. és azért is jó ez a lista, mert most olvasom a vészmadarakat, és nagyon érik bennem, hogy azonnal folytatnám is, az viszont mindent borít, és áttolja a listát nemcsak őszre, hanem télre. :D
      az Ove fimre én is kíváncsi vagyok, itt olyan sok mindent talán nem lehet elrontani.
      á, ne félj a mélységtől. vagy nem is tudom, inkább azt mondom, hogy rám nem volt különösebb hatása, egyszerűen csak jó.:))

      Törlés