VCS 2017 ~ Keményfedél

2016/12/14

VCS 2017

Jól befaragtam az idei várólista csökkentésemmel, de ez végülis egyáltalán nem vette el a kedvem, egyik könyvet sem bántam meg, amiket elolvastam miatta. A jókat főleg nem, de amiket nem szerettem, azokat sem. Úgyhogy mit veszíthetek egy újabb listával, nem? :)
Inkább csak az a kérdés, milyen szempontok alapján válogassak. Az idénre próbáltam sokféle műfajt összeszedni, hogy tudjak váltani, ha épp nincs kedvem egyikhez vagy másikhoz, de a legtöbb választásom nem volt épp szerencsés, nem feltétlen egy huszas listával kell feszegetnem a komfortzónám apró kis buborékját. Úgyhogy most igyekszem biztosra menni, pont ezért az alternatív lista csak 6 könyvből áll. Ha túl sok a választás, az csak összezavar. Jó lenne az összeset elolvasni, de tavaly is abban a biztos tudatban listáztam, hogy kizárt, hogy ne sikerülne, hát mi ez nekem. Aztán tessék. :D
Lobo újra meghirdette, lehet rá jelentkezni dec.31-ig.

A fő lista

és az alternatív

ELOLVASVA

Share:

31 megjegyzés:

  1. Befaragtam, ilyen van? Nem ráfaragtál? *grammar nazi* :D
    Érdekes, hogy mindig furának tűnik, hogy ezt nem fogjuk tudni teljesíteni, és aztán néha közbecsúszik ez, meg az, meg nincs kedvünk a beválogatottakhoz... Nagyon hangulatemberek lehetünk. :D
    Jó ez a lista, és külön örülök a Mitágó erdőnek, amit tőlem kaptál pár éve, meg a Tolvajok telének, amit Miamona akart veled elolvastatni a párbajotokkor (emlékszel?). A Tolvajokat amúgy én is be akarom válogatni a listámba. :) Szerintem jövő héten én is kiposztolom a véglegest. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. mifelénk mind a kettő megy, be is meg rá is faragunk.:D
      már csak azért is fura, mert megláttam, hogy hány ezer oldalt olvastam el egyébként, ennyibe simán belefértek volna. dehát annyi érdekesebb jött közbe. :D
      a mitágót már nagyon régóta tervezem, de tudom, hogy vannak könyvek, amihez be kell lassulni, nem szabad rajta átrohanni, és ez is olyan. a jövő évem a lassulás jegyében fog telni, mert a tolvajok tele is ilyen.
      és igen, emlékszem a párbajra, azóta is szégyenlem magam, hogy még mindig nem teljesítettem.:D

      Törlés
    2. Mivel kimondta-leírta, van ilyen szó. Ha nem lenne, nem tudná leírni. *szökött nyelvész*

      Törlés
    3. ugyehogy? :D amit megalkotunk, az már van.

      Törlés
    4. Jaja, szóalkotás, a meglévő elemekből raktad össze.:) A szóteremtés meg az, amikor nem a nyelv meglévő elemeiből hozol létre új szót, hanem azokat is létrehozod. Bevallom, nekem eddig még nem sikerült.:D

      Törlés
    5. én volt már, hogy azt gondoltam, sikerült, de mindig kiderült, hogy már előttem másnak is. :D

      Törlés
    6. Nima, én megalkottam a hoirit! :D :D És mi ketten értjük is! ;)))
      Amadea, igenis, értettem :D Persze van ilyen szó, csak én a karácsonyfát szoktam csak befaragni. ;) Jobban mondva nem én. :D

      Törlés
    7. amire én még mindig hioriként emlékszem, de sebaj, tudom, miről van szó, ez a lényeg. :D

      Törlés
  2. Mindig vannak érdekes választásaid, amikre kíváncsi vagyok, hogy elolvasod-e. Jövőre főleg Sarah Maclean regényre fogok figyelni :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. épp most néztem reggel, hogy tavaly is volt kettő, amire kíváncsi voltál, de végül nem kerültek sorra. hátha majd Mclean, mert ő vicces, és időnként jó vicces könyveket is olvasni.:) nem nagyon mertem bevállalósabb lenni.:D

      Törlés
  3. Kísértés Rt., Bábel fiai, Mitágó-erdő, A vérgróf, Afterparty, Tolvajok tele, Jelenések tere, Az isztambuli fattyú, engem ezek érdekelnek.:) Mármint az, hogy mit írsz majd róluk.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. legszívesebben már most elkezdeném valamelyiket.:) (de Lobo megtiltotta.)

      Törlés
    2. A kezdeti lendület.:) Év közepén nagyon nyűglődtem vele, aztán október táján erőt vettem magamon. Az alter listáról hiányzik kettő (nyolcat raktam fel rá), de nem dől össze a világ, ha nem idén olvasom el őket, a 12 megvan, az a lényeg.
      Jövőre azzal kacérkodom, hogy az alternatív listára csak a pasim könyveiből válogatok. Tizenkettőt. Hülye vagyok-e?:D

      Törlés
    3. abszolút. tavaly is mindjárt az első könyvek voltak a vcs-sek, aztán megálltam velük, és már nem sikerült felvenni a fonalat.
      nem, ez tök jó, válogass csak onnan. sztem tök jól fogsz járni, mert v meg tök jó könyveket olvas. :D

      Törlés
    4. Na, ilyenkor kell rövid VCs-t elővenni, nálam ez a titka.:)
      Legalább szolgáltatok ürügyet, hogy azok közül is olvashassak.

      Törlés
    5. Idézek:
      "Hülye vagyok-e?:D"
      "abszolút."

      :D :D :D :D

      Törlés
    6. hát, ahogy nézem, a listámból csak hosszúak meg még hosszabbak között tudok választani. :D mondjuk ami könnyű (pl. Mclean), azt gyorsan ki lehet végezni.

      Törlés
    7. Pupi, ha már kérdezted, hát na, illik válaszolni. :D

      Törlés
    8. basszus, Pupi, most esett le.:D csak kicsit kellett volna feljebb tekernem. de azt nem is arra írtam.:D

      Törlés
    9. Tudom, de azért vicces volt. :D

      Törlés
  4. Vigyázó szemem a jelentkezőkön:) Egyébként ezért értem meg én is azokat, akik december 31-ig várnak az összeállításával mert akkor másnap már olvashat is :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. még jó, hogy találtam magamnak idénre is könyvet, elütöm vele még ezt a pár napot az évből. :)
      á, én az ünnepeket alatt nem bíbelődök ilyenekkel. azt sem tudom még, mi lesz, jobb ezt időben megcsinálni.

      Törlés
  5. És január elején jön hozzá egy új Dennis Lehane!
    (Jövőre is meglesz még a világ állítólag.)
    Próbáld meg a Bartis Attila könyvet (A vége), garantáltan ki fog ütni a komfortzónádból. :)
    Két "új" Mark Lawrence is kijött a közelmúltban szerencsére, az Osheimi kerék, és az Úti testvérek.
    Kellemes Ünnepeket!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lehane-t már várom, dehát azt nem tehetem be a várólistacsökkentésbe, az még túl friss. :D
      Bartist tényleg mondtad már, bizisten, jövőre elolvasom. meg remélem, hogy most Lawrence-hez is lendületet kapok, mert totál le vagyok maradva.
      neked is boldog ünnepeket. :)

      Törlés
  6. Én is buktam az ideit, én alternatív hiányában. És nem volt elég változatos. De majd jövőre, vigyázat, jövök! :D
    Nagyon jó a listád, kíváncsi vagyok rájuk! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én idén eléggé változatosra csináltam, dehát tök egysíkúan olvasok, sci-fit meg fantasyt, halott dolog volt mindenféle mást becsempészni.
      haladjatok már a saját listáitokkal, tök kíváncsi vagyok. :D

      Törlés
    2. Ez egy komoly koncentrációt igénylő, elmélyült feladat. Nem lehet csak úgy összecsapni, mert sírás lesz a vége.:D

      Törlés
    3. És még a jó fényviszonyokat is meg kell várni, hogy klassz kép készüljön a kupacról ;)

      Törlés
    4. Amennyiben nem vagyok hozzá túl lusta (ezért nincs nálam sok saját kép).:)

      Törlés
    5. én nem kínlódok vele, mert egy része e-ben van, azon nincs mit fényképezni.:)

      Törlés

Facebook pinterest Email youTube picasa imdb RSS Feed
goodreads imdb

Nima's bookshelf: currently-reading

Briliáns barátnőm
tagged: currently-reading
A Búra alatt
tagged: currently-reading

goodreads.com

Kommentek

Nima want to read

Omega
Witch Hunt
The Immortals
Persepolis Rising
Babylon's Ashes
Waking Forever
The Last Magician
Darkstorm
Malice


Nima's favorite books »

VCS

Nima wants

Véres Arany
Halálmadarak
Maya naplója
Inkarnációk
Lestrapált lelkek
Ingókövek - Sztálingrád másik csatája
Red Sister
The Dark Side
Ravenor visszatér


Nima's favorite books »

Címkék

2011 (42) 2012 (71) 2013 (52) 2014 (33) 2015 (28) 2016 (43) 2017 (8) 21.század (2) 5* (70) Aba (5) Ad Astra (6) Agave (46) Akkon (1) Alexandra (20) Animus (2) Athenaeum (14) bannerek (1) Book&Walk (4) borítóleleplezés (2) campus (3) Cartaphilus (13) Cassie Palmer (11) Cat és Bones (3) Cicero (5) CorLeonis (10) Crossfire (3) cyberpunk (6) dark-fantasy (18) Delta Vision (10) disztópia (8) ebook (6) Egmont (5) életrajz (4) elfeledett könyvek (3) Első törvény (5) epic (12) Erikson (3) Európa (15) évzárás (6) fantasy (114) feminizmus (1) Fever (6) film (2) Főnix (2) Fumax (17) Gabo (19) Galaktika (9) game (6) General Press (3) Geopen (11) Gondolat (3) Göncöl (2) gyenge (17) gyűjtés (5) halloween (3) hírek (31) Holdvadász-hónap (6) hónapzárás (12) horror (5) humor (19) játék (8) K.U.K. (1) kaland (9) Karen Chance (11) Karen Marie Moning (7) kedvenc (48) Kelly (10) képregény (1) könyvekről röviden (3) könyvlista (1) Könyvmolyképző (41) körbeposzt (14) krimi (45) Lektűr (2) Libri (3) lista (10) Lybrum (1) M-Érték (1) Magvető (4) magyar (30) majdnem témáztunk (1) manciregény (2) Maxim (2) megjelenik (15) Merit (1) mese (7) military sci-fi (3) misztika (46) MRC16 (2) MűveltNép (1) NA (3) Napernyő Protektorátus (3) noir krimi (1) novella (2) Novum (1) Őrségek (3) Palatinus (3) pararománc (12) Partvonal (7) PlayOn (2) Polar (1) Pongrác (1) pszichológia (2) régi blogról (102) Rézbong (1) romantika (22) sci-fi (44) Scolar (1) skandináv (8) steampunk (8) szépirodalom (59) szex (11) szösz (98) Szukits (3) szukkubusz (3) Takeshi Kovacs (3) Tarandus (1) témázunk (25) Tericum (1) Térség (4) thriller (32) történelem (36) történelmi romantika (8) Tuan (2) Tündérkrónikák (6) újraolvasás (1) Ulpius (32) urban-fantasy (61) űropera (8) válogatás (4) vcs2016 (7) vcs2017 (4) Victoria kiadó (2) Warhammer (3) Wizard Books (1) YA (33)

Blogarchívum