2012/03/25

Meglepetés

Mármint nagyon meglepődtem, amikor az Ulpius honlapján megláttam Viki a könyvét a hamarosan megjelenők között. Ez egy olyan jó kis történet, és Viki nagyon jól ír, remélem, sikere lesz. Aki a Kísértés Rt-t már olvasta, az tudja, hogy nem fog csalódni.
Sajna, azt nem látom, mikorra adják ki, de egyszer csak megjelenik. A bookline szerint 2012 július, de ez ugye nem hótziher.
Onnan tudom, hogy jó, hogy én ezt már olvastam, úgyhogy bátran merem ajánlani úgy 12-14 éves kortól.


8 megjegyzés:

  1. Óóó, köszönöm Neked is. :))

    VálaszTörlés
  2. Nahát! Igazi meglepetés! Igaz, én még az első könyvét sem olvastam, de tervben van ám! :)

    VálaszTörlés
  3. @Üstökös
    azt hiszem, ez volt előbb, csak a másikat adták ki hamarabb, de ebben nem vagyok teljesen biztos.:)

    VálaszTörlés
  4. @Nima
    Nem, ez a második. :) A Kísértés Rt. 2008-ban készült el, ez 2011-ben. :)

    VálaszTörlés
  5. @IVA
    aha, köszi.:)
    akkor én még szinte melegében olvastam.

    VálaszTörlés