2011/12/08

Blogreklám

Jó, hogy az előző posztomban írtam, hogy alig olvasok blogokon reklámokról, és most meg nekiállok három blogot is reklámozni magamnál. De hát ha egyszer olyan jó kis játékok vannak náluk.

EgyKönyvmoly karácsonyi játéka elég sok fogós kérdést feltesz, és bár én akkor is szívesen megoldom a feladványokat, ha épp nincs nyeremény (de nem feltétlen küldöm el, csak ha 100%-osan biztos vagyok benne, hogy jó), itt most nagyon jó kis könyv üti a nyertes markát, úgyhogy mindenképpen érdemes próbálkozni.

És milyen jó, hogy Miamona blogot indított, mert olyan jó kis agyzsibbasztó meg élénkítő játékokat tud kitalálni, hogy ihaj. A borítós feladványnál kicsit szétcsúszott az agyam, alig volt, amit be tudtam azonosítani, de a torz képes írók viszont kapásból mentek. Remek szórakozás volt, Mia, még ilyeneket, sokat.:))

Egy nagyon édes kis cicás könyvjelzőt lehet Christinánál nyerni, ha két egyszerű kérdésre válaszoltok, és nektek kedvez Fortuna Istenasszony.

És most vettem csak észre, hogy kihagytam FFG-ék képes játékát, pedig néztem már, csak szokás szerint marha nehéz feladványokat adnak fel.

Játsszatok minél többen, mert játszani jó.:)
És ígérem, hamarosan lesz tisztességes könyves poszt is, csak még feldolgozok. Nem eccerű ez az Éhezők viadala.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése