2012/07/25

Janet Evanovich - A szingli fejvadász 1.

Ha a Plum-sorozat valaki életéből ki is marad, olyan nagyon sokat nem veszít vele, esetleg csak felhőtlen szórakozással töltött órákat.
Stephet épp kirúgták a munkahelyéről, tartozik a kocsija törlesztőjével, és ahhoz képest, hogy iratrendező szeretett volna lenni unokabátyjánál, beáll hozzá fejvadásznak. Igaz, kicsit meg kellett zsarolnia, hogy megkapja az első ügyét. Kap egy próbahetet, ezalatt bebizonyíthatja, hogy alkalmas mindenféle előképzettség nélkül is fejvadásznak, és megbosszulhatja kamaszlelkén esett sérelmét Morellin (vonatozott vele, és elvette a csokisfánkját), akit elő kell kerítenie a föld alól is, mert gyilkossággal vádolják. Fejvadász pályafutása nem indul simán, és Morellit is könnyebb megtalálnia, mint rávenni, hogy adja fel magát. A történetet nem igazán lehet vesézni, mint krimi, nem alkalmas ilyesmire, ráadásul a humoros, szórakoztató oldalát meg nem igazán lehet máshogyan tolmácsolni, minthogy az ember elolvassa.
Annyit viszont elmondhatok, hogy Mazur nagymama a legjobb fej, osztogatni kellene a klónjait, de igazából az összes szereplő nagyon vicces, jó szövegek vannak benne. Steph családja engem egy kicsit a Dadus című sorozatra emlékeztetett, simán el tudtam őket képzelni, annyi különbséggel, hogy Steph nem épp egy Fine dadus. Nagy csavarokat nem kell várni, a történet kiszámíthatóan folydogál, kis röhögés, egy kis akció, romantika még nyomokban sem, még egy kis röhögés, és végig ez a körforgás.
Jó kis sorozat lesz ez, nem bántam meg, hogy bevállaltam a Libri egyik akciójában mind a három részt. És nekem tetszik a borítója is, szerintem nagyon illik a könyvhöz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése